Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024
Κοινό Δελτίου Τύπου των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή μηχανικός μπορούν να κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά προκειμένου να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση (videoconference) από τα 54 αρμόδια Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος (Γραφεία Πυρασφάλειας) ανά την επικράτεια. Σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια μέσω της πλατφόρμας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων, οικονομικών φορέων και εγκαταστάσεων.
Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με μέριμνα του Γενικού Γραμματέα, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, σε συνεργασία με το Τμήμα Προληπτικής Πυροπροστασίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος.
Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη είτε μέσω του gov.gr στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα», είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://myPyrasfaleia.live.gov.gr και η σύνδεση γίνεται με τη χρήση κωδικών TaxisNet.
Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:
Σημειώνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν και από τρίτα πρόσωπα, ωστόσο στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.
Πρόκειται για ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης που συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη, αποδοτικότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των μηχανικών από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος για σύνθετες διαδικασίες που υποχρεώνονται να εφαρμόσουν σύμφωνα με τη ισχύουσα νομοθεσία. Επιπλέον θα συμβάλλει στη μείωση συμφόρησης στις υπηρεσίες και στην αποφυγή συνωστισμού καθώς και στην ορθότερη διαχείριση των πόρων του δημοσίου.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται, σε αυτή τη φάση, είναι δύο:
Στο μέλλον προβλέπεται να επεκταθούν οι δυνατότητες της πλατφόρμας με τη διάθεση νέων υπηρεσιών στους πολίτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.
Με την υπηρεσία myPyrasfaleiaLive διευρύνεται η ομπρέλα των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού ραντεβού και αυξάνεται ο αριθμός των Φορέων του Δημοσίου που αξιοποιούν την επιτυχημένη πλατφόρμα myDeskLive, η οποία παρέχεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας myDeskLive έχουν προγραμματιστεί περίπου 1.650.000 ψηφιακά ραντεβού πολλών φορέων του Δημοσίου οι οποίοι έχουν αξιοποιήσει την πλατφόρμα εντάσσοντας δεκάδες υπηρεσίες τους σε αυτή.